Nispen Verpakkingen frist huisstijl op in lijn met nieuwe website

Nispen Verpakkingen vernieuwt en ontwikkelt continue. Dat geldt niet alleen voor de producten en de dienstverlening, ook voor de uitstraling. Daarom heeft Nispen Verpakkingen onlangs haar huisstijl en haar website aangepast.

De vernieuwde en verbeterde website is op 1 december 2013 online gegaan. Herkenbaar, maar in een nieuw, zakelijk en onderscheidend jasje. Marcel Baelemans, directeur van Nispen Verpakkingen: “We spelen in op de wensen van de tijd. De huisstijl en de website konden daarin niet achterblijven. Age Yska van Marketingmanager.nu is onze marketing adviseur. Hij heeft voor ons deze huisstijlverandering gerealiseerd. De expertise van Age hebben we ook ingezet voor de vernieuwing van onze online omgeving met een professionele en frisse website als mooi eindresultaat. Daar zijn we ontzettend trots op”.

De dynamische website informeert de bezoekers in slechts een paar klikken over de brede dienstverlening en klantgerichte ondersteuning van Nispen Verpakkingen. Hij is voorzien van een vriendelijke navigatie en heeft een sterk verbeterde zoekfunctie. De gebruikte afbeeldingen zijn gemaakt in en rondom het eigen pand in Roosendaal. Dat geeft de nieuwe online omgeving een persoonlijk karakter. Uiteraard is de website voorzien van een responsive design, waardoor hij goed te bekijken is op verschillende devices, zoals een computer, laptop, tablet of mobiele telefoon. Ook is de snelheid geoptimaliseerd. Daarmee sluit de nieuwe website volledig aan bij de wensen van de gebruikers.