Kartonnen verpakkingen zijn een uitstekend marketinginstrument
Roosendaal, 15 augustus 2013 – Mini Cooper had een aantal jaar geleden een guerrilla marketing actie met een kartonnen verpakking. Bij het grof vuil in Amsterdam werd een doos geplaatst waarin gesuggereerd werd dat daar een heuze Mini Cooper in had gezeten. De verpakking had veel bekijks en is vaak gedeeld op het internet. Het bewijs dat kartonnen verpakkingen niet alleen dienen om producten te beschermen en te vervoeren, maar ook ingezet kunnen worden als succesvol marketinginstrument.
Ook Heineken zette in haar Walk-in Fridge campagne een golfkartonnen verpakking in als marketinginstrument:
Van het spijkerbroekenmerk Levi’s kwam ook een kartonnen marketingbijdrage: de pop-up kast. Een leuke reclame-stunt door op ludieke wijze kledingvoorbeelden naar moderedacties op te sturen:
Nispen Verpakkingen denkt graag met u mee voor het ontwikkelen en maken van ludieke kartonnen verpakking voor uw promotionele activiteiten.
Karton inzetten als marketinginstrument?
Wilt u ook golfkartonnen verpakkingen inzetten in uw marketingcampagne? Nispen Verpakkingen informeert u graag over de mogelijkheden! Vul daarom direct het contactformulier in en wij nemen direct contact met u op.
Bron afbeelding
De afbeelding die in dit nieuwsbericht is gebruikt, komt oorspronkelijk van de volgende site: http://norbertkoreman.blogspot.nl/2011/03/guerilla-marketing.html